Monday 25 May 2015

Dinner Kolej Aminnudin Baki


Here,here here, sy nak cakap mengenai dinner semaam iaitu dinner Koled aminuddin Baki yang di kenali sebagai ABADI yang ke 15 kalinya. 



Saya dengan roomate saya sangat semanga tau. kami datang jam 7 ptg. tapi majlis mula jam dalam jam 8.30. Mungkin sebab VIP a.k.a perasmi yang lambat atau tetamu yang lambat. iu sy kurang pasti.  so, saya dengan roomate sy ni telah berjaya menangkap gambar di setiap photo booth yg telah disediakan tanpa ganguan dari orang lain. yeahhh. hahaha. jadi, itu maksudnya perasmii photo booth adalah kami berdua. sebenarnya ada lagi ba kawan kami saturang yang jadi perasmi photobooth, tapi masalahnya, dia tu tdak berapa suka begambar atau dalam erti kata lain dia control sikit. kalau kami dua ni, pantang nampak kamera trus keluar jari peace. hahaha. 

Hobi kami selfie, tapi belum sampai tahap kronik lagi. jangan risau. hiasa dektar semalam?? fuuyohhh, meletop. sangat cantik dari entrance sampai ke pentas. cantikkk. sampai sy tanya diri sendiri samada tu tempat dectar or what. sebab kami bukan ajk, so, dapatlah makan dengan tenang dan minta tu waitress refill balang makanan kami banyak kali.. hehehe. okayy, itu sahaja coretan kali ini^^



No comments:

Post a Comment