Monday 25 May 2015

Pembentangan Power Point

Pembentangan? cakap pasal pembentangan mesti semua nervous kan?? begitu juga yang terjadi dengan kumpulan saya pada hari jumaat yang lepas. ahli kumpulan?? semua cantik-cantik waktu tu mungkin sebab kami fikir ada markah untuk kecantikkan. haaah ni dia ahli kumpulan saya. jeng jeng jeng~~
Haaah. Nasib kami cepat sampai. kalau tidak, mesti kami last present dan pada masa yang sama tiada orang mau dengar kami present. hahaha. Sepanjang presentation tu, syukurlah sebab saya dapat mengangi nervous sy.sy dapat membentang dengan jayanya . Tapi satu perkarasy mau minta maaf ialah bahasa saya. im sorry kalau para audience tda faham apa yang sy cakap sbb sy guna fully sabahan.hmmm,  teknikal tiada masalah. cumanya, video kami stuck-stuck masa present tdak tau kenapa. mungkin sebab kami guna VLC PLAYER. itu yg sedihh tu. tapi overall, lega sebab pembentangan dah lepas, audience pun mendengar masa kami membentang. penat? tak payah cakap lah, memang penat hampir enam jam kot d ptsl. lepas tu bercakap pasal buat video nii, mmngpenat la, 2 kali sy menangis dalam tidur sbb video yang sy buat rosak.  tapi tak apa, semua dah lepas, so, boleh tarik nafas lega. okayy, itu sahaja entry saya mengenai pembentangan power point. dadaaa~~~
Pakai baju kurung tu boleh dikira. apa salahnya, posing sikittt

No comments:

Post a Comment