Monday 25 May 2015

Dinner CSSUKM


Ini merupakan keluarga CSS saya d UKM^^. 
Semasa dinner CSSUKM, Saya merupakan salah seorang AJK, oleh itu, perasaan yang dirasai sebab program yang kita urus berjalan dengan lancar adalah sangat bahagia dan melegakan. kan? adakah anda sependapat dengan saya? Tema kami padatahun ini ialah, "Where life begin and loves never ends" dan tema pakain kami adalah merah putih yang melambangkan love.

Ini adalah dinner saya yang pertama di Ukm. hehe, So, saya masi blurr dengan perjalanan majlis walaupun ada tentatif, semua persembahan berjalan dengan lancar sekali, cumanya, ialah teknikal tu luar dari bidang kekuasaan kami kan, so, still ada masalah dari segi teknikal, tapi semua tetamu sangat enjoy. hehehe. orang ang pendiam sebelum ni pun jadi bising dan segala bakat terpendam pun keluar. hehehe. 

Munkin tahum depan pun saya masih jadi salah seorang AJK, so, I wish the next Dinner for CSSUKM will still be amazing. alraitss, itu sahaja coretan kali ini. dadaa~~

Sumandak-sumandak dan tanak wagu di belakang yang satu meja dengan kami. hehehhe. Where Song, dom, and our beloved mamy di UKM iaitu Ell tdak akan dapat dipisahkan. hahahaha

I'm AWESOME. Tulisan terbalik sebab sy guna front Camera. 

No comments:

Post a Comment