Wednesday 3 June 2015

Tiket Burn


Pernah rasa tiket burn?? Sakit tau rasa dia. okayy. mau tau macam mana rasa dia?? mehh sini aku cerita.




Cerita dia bermula pada bulan mac haritu. kakak sepupu saya cakap masa cuti sem yang lepas, dia cakap, dia tunang masa bulan 6 nii. Disebabkan dia sepupu terdekat saya. I mean 1st cousin, dan kami sangat rapat, so sy decide untuk menghadirkan diri waktu tunang dia. walaupun setakat bertunang, sy tetap excited mau datang. okayyy. Disebabkan waktu tu juga berlangsung sambutan kaamatan, bahh. lagilah sy mau balik.

And then, sy dengan semangat lah pegi beli tiket. dapat ja JPA trus sy beli tiket kaamatan tu. harga?? perghhh. jangan cakap la memang mahal. dalam 400 ringgit Malaysia juga la. aiyoo. okayy lepas tu, sy menghitung hari dari bulan march.

Okayy. tiket saya jatuh pada tanggal 29 mei iaitu pada hari terakhir kuliah mnggu ke 13. soooo, Pada mngguu ketiga belas tu, sy stay up la konon. sy kasi siap semua kerja saya. 4 hari berturut-turut sy stay up sbb mau balik. tidur jam 4 kot.

Lepas tu, last-last, sy tda jadi balik sebab benda yang saya sepatutnya present pada mnggu ketiga belas tda jadi. so sy present pada mnggu ke-14. iaitu pada tadi pagi. sayangg RM 500 sy beli tiket. Look likelepas ni sy trauma mau beli tiket suda. T.T

Itu saja coretan sumandak dari Sabah yang tda dapat balik Kaamatan T.T

No comments:

Post a Comment