Wednesday 3 June 2015

Akhirnya

Akhirnya, setelah 14 minggu berlalu, tibalah ke coretan saya yang terakhir untuk kelas Aplikasi komputer. Mungkin saya akan terus tulis blog?? Mungkin lahh. itu kita tda pasti lagi. Kemungkinan dia 50%-50%
Sepanjang 14 minggu ni memang banyak penat lelah yang perlu saya lalui. di mana assignment  yang banyak akhirnya beransur pulang. tidak sangka saya dapat lalui juga sem dua yang penuh dengan penat lelah. Tapi perjalanan seorang pelajar tidak berakhir di sini. There are still a long way to go before i graduate.

Aplikasi Komputer?? Saya rasa sepanjang 14 minggu ni, asyik muka sy yang lambat. sorry sir~~ hehe. Kelas ni nampak ja kita sedang stress. but actually, kelas Aplikasi Komputer ni santai. where the lecturer buat lawak banyak kali. Satu-satunya kelas yang paling banyak kali sy ketawa. hampir setiap minggu kot. 

Okayy. Now talking about assignment?? Banyak dia tu jangan cakap la. sudalah sy ni tda tau apa-apa pasal IT kan. But, at the end, I manage to complete all the task. tdasangka kan. hehehe. Maybe this gonna be my last coretan for this sem^^

THANKS FOR EVERYTHINGS SIR~~

Kuliah Terakhir^^


No comments:

Post a Comment