Tuesday 28 April 2015

Mr. right

okayy. mari sy cakap pasal mr. right. hahahaha.
Okayyy, buat masa ini belum jumpa lagi lahh. kan masi muda. baru 20yo juga pun. sy masi ada masa yanggggg lama.^^I dont plan mau cari boyfriend masa pengajian saya sbb sy rasa menggangu. I dont know other people but this is for my own opinion lah. Sebab I will only take my degree satu kali seumur hidup so, sy tda plan mau buat sesuatu yang mungkin akan  menjanjikan penyesalan.

okayyy. cukup sampai di situ. hahaha. sekarang saya mau cakap pasal kriteria. hahahaha^^. First of all, I like and I love Converstion yang jenis sweet and short. I dont prefer yang suka bercakap lama-lama and tiap malam mau calling. sy rasa macam buang masa. hahaha. okayyy. setakat ni kalau lain dari pandangan kamu, Dont judge, this is based on my opinion^^

Secondly, When Im searching for my Mr. Right, I prefer more to friendship relstionship compare to love. hahaha. 50-50 laa juga. Sebab kalau friendship lebih tinggi ba caring dia. kalau love nanti probability untuk cari yang baru tinggi. ehemmmm. Dont judge ah. my opinionn saja ni.

Okayy. talking about now la kan. Keinginan mau cari Mr. Right tu belum ada selagi saya belum berpeluang untuk hantar parents saya pergi melancong. Mereka terlalu sibuk cari duit supaya segala keperluan kami mencukupi dan terlupa tentang diri mereka. itu sahaja coretan saya untuk kali ini. dada~~~~~

No comments:

Post a Comment