Tuesday 28 April 2015

line internet LAMBAT!!!

Masa mula-mula masuk UKM dulu saya happy sangat sebab ada line internet lepas tu seoranhg ada kuota sebanyak 10 GB pula tu. lagilah happy kan. lepas tu bole guna cable pula. agila heaven rasa ni tempat. hahaha
 Lepas tu masuk sem dua , pada mulanya, everything was fine. ada air internet ok pula tu. lepas tu bermulalah masalh internet lambat. sekarang, benda yang palin mne'stresskan ialah apabila line internet lambat. pernah satu kali, kami kena hantar task . tapi line internet semua masalah masa tu. lepas tu kami pergi PTSL dengan harapan ada internet. Tapi hakikatnya tiada juga internet. Masa tu frust gila sebab dah lah kena hantar pada kesokkan harinya. lepas tu saya stay di PTSL dengan harapan ada internet dalam masa terdekat. tapi still takde. saya stay di PTSL sampai jam 3 and still tiada juga. dan saya memutuskan untuk balik tidur dan bangun awal esok pagi.

     Kessokkan harinya, sy bangun jam 7 pagi. tidur sekejap je untuk cari article balik. and still tak boleh online. lastly, jam 8 tu baru boleh connect. haishhhh. lepas tu rush cari article yg berseseuaian. Lepas je kejadian tu, line internet UKM jaring slow gile. Dahlah, dalam Ukm ni bnyak assignment yang memerlukan internet. but, its okeyy now, semua tu saya jadikan pengalaman semasa menuntut di UKM. Kot-kot nanti sy rindu takde internet connection. But please, UKM Jaring, jangan lambat lagi tauuu.

No comments:

Post a Comment