Thursday 30 April 2015

Lelaki pakai makeup??

lelaki pakai make up?? euwww~~
Coretan saya kali ini diilhamkan oleh CEO saya yang kuat nagging. okayy. izinkan saya memberi pandangan mengenai tajuk ini. Boleh?? sy tau semua orang ada pandangan berbeza. So, this is my pandangan about this tittle

Pada pandangan saya, lelaki bole ja pakai bahan kosmetik(ejaan betul ka?) what kind of cosmetic? contohnya, foundation or counselor untuk menutup bekas jerawat. macam perempuan juga, lelaki kadang-kadang juga mahu menutup bekas jerawat. ehepsss, dont judge. lelaki juga mahu kelihatan baik di mata orang. kan? kan? kan? so bagi saya, yang penting lelaki tersebut tidak pakai celak or kalau sampai kronik, sampai pakai lipstik, emm i mean eyelinear or blusher, saya akan menerima alasan kenapa lelaki tersebut pakai bahan kosmetik. lelaki yang saya maksudkan bukan jenis yang lembut tau. jangan salah anggap. lelaki yang saya maksudkan ini ialah seorang lelaki normal yang sangat pentingkan imej. saya suda bagi pandangan. pandangan anda pula bagaimana??


No comments:

Post a Comment