Tuesday 31 March 2015

Petugas bmart

haii semua, saya dari kolej aminnudin baki. kami mempunyai sebuah kelab keusahawanan yang fully diusahakan oleh pelajar. Iaitu Bmart.
Bmart ada tiga bahagian iaitu gerai untuk keperluan. Di sana terdapat barang keperluan seprti sabun, gayung, baldi, penyapu, dan makanan ringan. so, kalau nak beli sabun, tak payahlah angkutdari kajang ke ukm. beli je dekat bmart. Tambahan pula, harga barang yang dijual adalah berpatutan dan sesuai untuk pelajar.

Selain itu, Bmart juga ada kedai fotokopi. Di kedai itu, pelajar boleh print nota2 yang lecturer bagi, bole fotokopi buku dan benda-benda yang berkaitan dengan fotokopi lah. kedai fotokopi yang ini pun fully diusahakan oleh pelajar juga.

last skali, bmart ada gerai yang menjual cucuk-cuck seperti nugget, fish ball dengan sosej. selain itu, gerai ini juga ada jual shake. tapi taklah power macam yang dekat kedai di luar. yg tu shake guna mesin kami punya ni guna tangan ja shake-shake. penat kot. oleh itu, kalau nak makan cucuk-cucuk masa petang-petang, silalah bertandang ke KAB. sebab cucuk-cucuk dekat kiosk meti dah habis kan petang-petang.

No comments:

Post a Comment