Wednesday 29 April 2015

Make up

Semua perempuan. suka Make up!!!
opppss sorry. tidak semestinya. Bagi saya, saya dalam golongan yang suka make up <3<3
saya akan pakai make up setiap hari. hahaha. sebab saya banyak parut jerawat. kalau masa sudah pakai bedak dan foundation pun masih nampak bekas jerawat, inikan lagi kalau tidak pakai foundation dan bedak. akan nampakkk sangat kesan jerawat saya.

why i wear make up every day???
Sebab kening saya nipis sangat dan tidak sekata. so, before go to class, saya akan lukis kening bagi nampak sikit. okayyy, incase lewat bangun, saya akan pakai cermin mata untuk cover kening saya yang tiada itu T^T

Baiklah, bagi orang yang suka make up macam saya, janganlah pakai make up tebal-tebal waktu pagi.  nanti orang terkejut. bulu mata palsu?? tidak payah lah pakaii tu. itu untuk dinner atau performance je kottt.  okayyy. let me tell you which one is no and which one is no. ini saya tujukan khas untuk make up pagi

this one is NOOOOO!!!!

and, this one is YES!!!!


No comments:

Post a Comment