Thursday 23 April 2015

Fantasi

kehidupan tanpa masalah?? kehidupan tanpa cabaran? hidup tanpa ada orang yang benci kita? macam best je hidup macam tu.
benda-benda yang saya mention semua tu fantasi. dan tidak akan berlaku di dunia realiti kita. jika kehidupan kita macam tu, mestilah bosan kan? yes. sangat bosan. but yessss. kita juga perlu fantasi kita tu kadang-kadang. dunia fantasi saya selalu ialah sebelum tidur. di mana saya akan rangka cara saya membentang or saya akan rangka kehidupan saya seolah-olah seperti dalam drama korea tu. well, to make it simple, fantasi or imagination is my medicine to slepp. hahaha

kadang-kadang, ada orang yang tidak dapat membezakan dunia fantasi dengan realiti. tapi, syukurlah, saya masih mampu untuk membezakannya walaupun setiap malam sy berimaginasi. Oleh itu, kita tak boleh ketawakan dunia fantasi orang lain. sebab itu hak dia, hak untuk berimaginasi. heheheheheh

No comments:

Post a Comment